Regulaminy

REGULAMIN REZERWACJI I KORZYSTANIA Z PSIEJ SALKI

Obowiązuje od: 17.10.2022

REGULAMIN KORZYSTANIA Z PSIEJ SALKI

  1. Użycie sprzętu (treningowego, multimedialnego) wchodzi w cenę wynajęcia Psiej Salki
  2. Korzystanie z wyposażenia kuchni (sprzętu i akcesoriów) wchodzi w cenę wynajęcia Psiej Salki
  3. Za bezpieczeństwo osób i psów przebywających w Psiej Salce odpowiada osoba wynajmująca
  4. Psia Salka nie odpowiada za wypadki z udziałem ludzi i/lub zwierząt (w tym pogryzienia). Osobą odpowiedzialną jest osoba wynajmująca
  5. Psia Salka nie odpowiada za jakość przeprowadzanych zajęć oraz za stosowane metody pracy
  6. Osoba wynajmująca odpowiada za stan sprzętu oraz Psiej Salki
  7. Wszelkie szkody należy zgłaszać natychmiast Psiej Salce, najlepiej wraz ze zdjęciem, na Messengera Psiej Salki lub Whatsapp: +48663737183
  8. Osoba wynajmująca jest zobowiązana do pozostawienia Psiej Salki w stanie w jakim ją zastała. To znaczy: odłożenie używanego sprzętu na miejsce, posprzątanie po sobie resztek jedzenia z ziemi.
  9. W sezonie błotnistym zaleca się zmianę obuwia. Do dyspozycji wynajmującego na Salce znajduje się podręczny odkurzacz bezprzewodowy
  10. W przypadku organizacji wydarzeń – uprasza się o uprzątniecie i zabranie resztek jedzenia z lodówki
  11. W przypadku nie sprzątnięcia po sobie Psiej Salki osoba wynajmująca może zostać obciążona karą finansową w wysokości 100 PLN lub brakiem możliwości wynajęcia Psiej Salki w przyszłości 
  12. Osoba wynajmująca odpowiada za wszelkie szkody i straty wynikłe z niewłaściwego użytkowania wynajętej powierzchni, w tym w szczególności za zniszczenie, uszkodzenie lub kradzież wyposażenia Psiej Salki
  13. Zabrania się wynoszenia z Psiej Salki sprzętu i elementów wyposażenia pod karą grzywny w wysokości dwukrotności ceny fakturowej sprzętu
  14. Osoba wynajmująca zostanie obciążona pełnymi kosztami naprawy uszkodzeń Psiej Salki powstałych w wyniku jej niewłaściwego użytkowania
  15. W przypadku załatwienia się psa na Psiej Salce – osoba wynajmująca ma obowiązek do niezwłocznego zdezynfekowania miejsca specjalnymi środkami dostępnymi na Psiej Salce. W przypadku jednokrotnej takiej sytuacji osoba wynajmująca nie ponosi odpowiedzialności finansowej. Przy notorycznie powtarzającej się takiej sytuacji – za każde załatwienie się psa na Psiej Salce kara finansowa wynosi 100 PLN; w przypadku nieposprzątania zanieczyszczeń po psie osoba wynajmująca zostanie obciążona karą finansową w wysokości 300PLN. Suczki w cieczce na salce obowiązują majtki
  16. Ze względu na bezpieczeństwo, psa wprowadzać na salkę i wyprowadzać z salki należy na smyczy
  17. Uprasza się o dopilnowanie, aby psy nie załatwiały się na terenie osiedla Sceneria Parkowa, a w szczególności aby pilnować nie-obsikiwania infrastruktury osiedla, zieleni osiedlowej, samochodów i murów – staramy się dobrze żyć z sąsiadami
  18. Uprasza się o zachowanie higieny próbek węchowych, aby nie utrudniać pracy kolejnym zespołom. Próbki należy umieszczać w sposób pozwalający na ich całkowite usunięcie, ewentualne skażenia powierzchni przetrzeć wacikiem nasączonym alkoholem (sprzęt dostępny na Salce). Na Salce znajdują się dostępne dla wynajmujących próbki zapachów naturalnych: kora cynamonu w kawałkach, suszona skórka pomarańczy, goździki. Należy bezwzględnie zachować podział przedmiotów na HOT i COLD (dotyczy przedmiotów do przeszukań stanowiących wyposażenie Psiej Salki). Zapachy newralgiczne, których wnoszenie należy traktować jak wnoszenie nieosłoniętych próbek węchowych i zachować wysoką ostrożność by nie zabrudzić ich śladem zapachowym pomieszczenia: lawenda, eukaliptus, liść laurowy, cynamon, goździk, pomarańcza, trufla letnia, marihuana, wszelkie pochodne narkotyków, odchody dzikich zwierząt, poroża, pochodne materiałów wybuchowych
  19. Bieżnia jest narzędziem treningowym, Psia Salka nie ponosi odpowiedzialności za jej użycie na Twoim psie. Jeśli masz wątpliwości dotyczące wprowadzenia bieżni w treningu, skonsultuj się z zoofizjoterapeutą i/lub psi trenerem. Ze względów bezpieczeństwa pies na bieżni musi być pod stałym nadzorem oraz podpięty pod zrywkę bezpieczeństwa. 
  20. Uprasza się o pilnowanie, żeby za każdym razem, wszystkie próbki zapachowe (i przedmioty do tego użyte) zostały sprzątnięte.
  21. Psia Salka posiada monitoring, jedynie w celu identyfikacji ewentualnych uszkodzeń, sytuacji spornych. Obraz będzie przechowywany przez 7 dni. 
  22. W przypadku nie opuszczenia Salki w wyznaczonym czasie, będzie naliczana kara w wysokości dwukrotności opłaty godzinowej (tj. 120 zł). 
  23. Psia Salka zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do obowiązującego Regulaminu. Wszystkie zmiany będą wprowadzone na bieżąco do treści Regulaminu
  24. Apteczka pierwszej pomocy znajduje się w szafce na ekspresem do kawy
  25. Osoba wynajmująca ma obowiązek upewnić się przed wyjściem, że wszystkie sprzęty (m.in. bieżnia), klimatyzacja i światła zostały wyłączone oraz czy główne drzwi zamknęły się. 
  26. Ewentualne spory pomiędzy Usługodawcą a Organizatorem zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. nr 43 poz. 296 z późn. zm.).
  27. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się prawo polskie, a w szczególności Kodeks cywilny, Ustawę o prawach konsumenta oraz Ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

REZERWACJA PSIEJ SALKI

  1. Pierwszeństwo rezerwacji terminów mają osoby stale współpracujące z Psią Salką i osoby z karnetami
  2. Obowiązują rezerwacje jednorazowe, karnety oraz stałe.
  3. Rezerwacje jednorazowe są możliwe NAJPÓŹNIEJ na 12 godzin przed godziną rezerwacji. Przy późniejszej rezerwacji nie gwarantujemy wynajęcia Salki. 
  4. Przy rezerwacji KARNETÓW – rezerwacja dostępna najpóźniej na 3 godziny przed godziną wynajmu.
  5. Ceny obowiązujące przy JEDNORAZOWYCH rezerwacjach:
    ▶ Cena za wynajęcie 30 minut – 30 zł
    ▶ Cena za wynajęcie 1 godziny – 60 zł 
    ▶ Cena za wynajęcie 1,5 godziny – 90 zł
  6. Ceny KARNETÓW:
    ▶ 5 godzin – 225 zł (do wykorzystania w 6 tygodni)
    ▶ 11 godzin – 450 zł (do wykorzystania w 12 tygodni)

    W indywidualnych przypadkach (np. choroba/kontuzja) istnieje możliwość wydłużenia ważności karnetu, ale zależy to od prowadzących Psiej Salki. 

  7. Ceny obowiązujące przy STAŁYCH godzinach.
    ▶ Od 1 do 3 stałych godzin tygodniowo – 40 zł/h
    ▶ Ponad 3 godziny stałe w tygodniu – cena ustalana indywidualnie.
  8. Cena za wynajęcia Salki na cały dzień weekendowy (podane ceny obowiązują do 12.11.2023, jest to oferta promocyjna, obowiązują ograniczenia)
    ▶ Wynajem Salki w godzinach 9:00 – 17:00 – 150 zł / dzień
    W tym przypadku zostawiamy możliwość rezerwacji indywidualnych przed i po zakończonym seminarium – konieczność posprzątania Salki w sobotę 
    ▶ Wynajem Salki na cały weekend – 400 zł
    Salka pozostaje całkowicie do Waszej dyspozycji, możecie zostawić ustawienie krzeseł i swój sprzęt z soboty na niedzielę na Salce
  9. W celu rezerwacji jednorazowej, prosimy wejść na stronę TUTAJ i wybrać pasujący dzień i godzinę. 
  10. W celu wykupienia karnetu lub podjęcia stałej współpracy – najpierw prosimy o kontakt (email/Facebook) w celu omówienia warunków. W przypadku karnetów rezerwujecie po tym godziny w systemie. Stałe rezerwacje dokonujemy my
  11. W przypadku chęci zorganizowania seminarium i rezerwacji Salki w weekend prosimy o kontakt (email/Facebook)
  12. Kod do drzwi umożliwiający wejście na salkę będzie wysyłany na numer kontaktowy podany przy rezerwacji lub przez FB
  13. Termin płatności – do 3 dni przed dniem wynajmu
    W przypadku rezerwacji 48h przed dniem wynajmu, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu
  14. W przypadku rezerwacji Salki w weekend na seminarium w ciagu 3 dni od ustalenia terminu należy wykonać przelew w wysokości 100 zł (opłata rezerwacyjna). Opłata rezerwacyjna nie zostanie zwrócona w przypadku rezygnacji na mniej niż 7 dni przed wydarzeniem
  15. Żeby zrezygnować z terminu wynajęć Salki, wymagane jest powiadomienie nas (poprzez maila, SMS, FB, Instagram) minimum 24h (przed datą wynajmu) w przypadku jeśli wynajem wchodzi w wykupiony karnet lub jest stałą godziną wynajmu. W przypadku godzin jednorazowych wymagamy kontaktu minimum 48h przed datą wynajmu. Przy późniejszej rezygnacji opłata za wynajem Psiej Salki nie zostanie zwrócona. 
  16. W przypadku chęci zmiany, przesunięcia godziny wynajmu z godzin z karnetu, można tego dokonać samemu w kalendarzu (anulować niechcianą rezerwację i dokonać nowej). W przypadku godzin jednorazowych – jest to możliwe najpóźniej 12h przed datą wynajmu. W przypadku godzin stałych, prosimy o wiadomość na FB, mail, Instagram, żeby zwolnić zabukowaną godzinę i samemu dokonać rezerwacji w kalendarzu.
  17. Kalendarz Rezerwacji otwarty jest tylko na bieżący miesiąc. Możliwość rezerwacji Psiej Salki na następny miesiąc otwieramy 20-ego.
  18. Zalecamy posiadanie polisę OC*

*Dlaczego zalecamy posiadanie polisę OC – w życiu prywatnym, i to jeszcze obejmującą szkody wyrządzone przez naszego psa?

Doprecyzuję, nie jest OBOWIĄZKOWA, jest WYSOKO REKOMENDOWANA.

Wynika to z naszych własnych doświadczeń. Nawet najgrzeczniejszemu czworonogowi zdarza się czasem zrobić coś, czego nigdy wcześniej nie robił… i w ciągu 5 minut nieobecności podczas wyjścia do toalety postanowi, że zmieniłby w sumie wystrój wnętrza, albo zlikwidował drzwi. Jeśli postanowi zlikwidować jedną z psich zabawek, to nie ma specjalnie problemu, ale jeśli będzie to coś o wysokiej wartości – nie chcemy, aby były jakieś ‘zgrzyty’. Dlatego prosimy o wyposażenie siebie w polisę ‘OC w życiu prywatnym’ (bardzo często np dostępną przy mieszkaniu) – i sprawdzenie, czy obejmuje szkody wyrządzone przez psa. Zazwyczaj koszt takiej polisy to kilkadziesiąt złotych rocznie, a jeśli Twój pies przerysuje komuś niesionym patykiem nowiutkie auto – będzie średnio miło, a można tego uniknąć.
Trenerzy pracujący w salce również powinni mieć odpowiednią polisę OC, dostosowaną do swojej działalności. Zazwyczaj to koszt rzędu około 200PLN/rok przy ubezpieczeniu do sumy gwarancyjnej 200 000PLN.
PS. Z doświadczenia, przy psach hodowlanych, trzeba czasami doczytać, czy dana polisa je obejmuje – ja prywatnie np. ubezpieczając się miałam wyłączenie na psy hodowlane, ale wystarczyło do ubezpieczyciela napisać i bez problemu, bezpłatnie dostałam pisemne oświadczenie, że moje psy też są objęte polisą za wyjątkiem czynności użycia ich jako reproduktorów/suk hodowlanych

REGULAMIN SPRZEDAŻY
I UCZESTNICTWA W WYDARZENIACH

Obowiązuje od: 17.10.2022

  1. W celu zapisania się na wydarzenie (seminarium, szkolenie, warsztaty) należy uzupełnić odpowiedni formularz – link do niego znajduje się w opisie danego wydarzenia
  2. Jeśli w opisie wydarzenia nie podano inaczej – należy dokonać przelewu z zadatkiem (wysokość podana w opisie wydarzenia) w ciagu 3 dni od dostania informacji zwrotnej po wysłaniu zgłoszenia przez formularz. Resztę kwoty należy przelać zgodnie z podanym harmonogramem
  3. Mail zwrotny nie jest wysyłany automatycznie. Staramy się wysyłać odpowiedź jak najszybciej, ale może to potrwać do 3 dni roboczych. 
  4. W przypadku nie otrzymania zadatku w ciągu 3 dni zgłoszenie zostaje automatycznie anulowane
  5. Rezerwacja miejsca następuje po otrzymania zadatku, jednak gwarancję uczestnictwa dopiero po otrzymaniu pełnej kwoty w podanym terminie
  6. W celu otrzymania faktury, należy uzupełnić odpowiednią rubrykę w formularzu zgłoszeniowym. Faktura będzie wystawiona do 14 dni po wydarzeniu
  7. Informację o rezygnacji z udziału w wydarzeniu należy przesłać drogą mailową. Jeśli do wydarzenia zostało mniej niż 2 tygodnie, zadatek nie zostanie zwrócony (jeśli została wpłacona cała kwota – zostanie ona zwrócona pomniejszona o kwotę zadatku). Wyjątek stanowią wydarzenia, w których poinformowano, że opłata wpisowa (zadatek) nie zostanie zwrócony w przypadku rezygnacji niezależnie od tego ile czasu zostało do wydarzenia. 
  8. Wysyłając formularz zgłoszenia, wyraża się zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach realizacji zamówienia. Całą Polityką Prywatności i Polityką Cookies można przeczytać na stronie: https://psiasalka.pl/polityka-prywatnosci/
  9. Wysyłając formularz zgłoszenia akceptuje się Regulamin uczestnictwa oraz korzystania z Psiej Salki
  10. Wysyłając formularz zgłoszenia, wyraża się zgodę na wykorzystanie zdjęć z swoim wizerunkiem i/lub psa na stronie internetowej, Facebooku, Instagramie Psiej Salki oraz prowadzącego wydarzenie. W celu odmówienia zgody prosimy o informację na mail PRZED wydarzeniem: psiasalka@gmail.com
  11. Płatności dokonuje się na poniższe dane:

    Martyna Białek Projects
    59 1160 2202 0000 0005 0671 1640

  12. Wszystkie niezbędne informacje dotyczące wydarzenia zostaną przesłane drogą mailową, po zaksięgowaniu pełnej opłaty za udział
  13. Nie zapewniamy noclegów oraz transportu na miejsce wydarzenia. Cena wydarzenia nie obejmuje obiadu, jedynie ciepłe napoje.
  14. W przypadku odwołania wydarzenia z winy organizatora/prowadzącego, uczestnicy zostaną o tym poinformowania (najpóźniej na 7 dni przed planowanym wydarzeniem). W tym przypadku zostanie zwrócona pełna kwota (wraz z zadatkiem) na konto uczestnika w ciągu 7 dni od przekazanej informacji
  1. Zgłoszenie udziału z psem jest równoznaczne, że pies posiada ważne szczepienie przeciwko wściekliźnie oraz jest zabezpieczony przeciwko pasożytom. Uczestnik oświadcza również że posiada ubezpieczenie, pokrywające ewentualne szkody wyrządzone przez psa. Właściciel (uczestnik z psem), odpowiada za swojego psa, za wszelkie szkody wyrządzone innym psom, osobom trzecim i na mieniu. Jest również zobowiązany do sprzątania po swoim psie.
  2. Zabrania się rejestrowania treści wydarzeń za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk i/lub obraz bez wyraźnego pozwolenia organizatora/prowadzącego. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania przepisów o ochronie praw autorskich. Rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie materiałów udostępnionych przez organizatora/prowadzącego bez pisemnej zgody autorów jest zabronione
  3. Ze względów bezpieczeństwa uczestnik jest zobowiązany do poinformowania organizatora/prowadzącego o możliwych zachowaniach agresywnych swojego psa w stosunku do innych ludzi lub psów
  4. Psia Salka dokłada wszelkich starań, aby pomieszczenie było dezynfekowane, a w zajęciach brały udział zdrowe psy, jednak nie gwarantuje, że jest wolny od czynników chorobotwórczych. Uczestnik decyduje się na udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność i rezygnuje z wnoszenia jakichkolwiek roszczeń w razie zachorowania lub śmierci psa
  5. Uczestnik zobowiązany jest przekazać aktualne informacje na temat stanu zdrowia psa. Psy chore lub bezpośrednio po zabiegach chirurgicznych nie mogą brać udziału w wydarzeniach.
  6. Uczestnik ma obowiązek na terenie Psiej Salki do trzymania na smyczy, o ile organizator/prowadzący nie powiedział inaczej
  7. Uczestnik, który nie stosuje się do niniejszego Regulaminu, może zostać usunięty z wydarzania. W takim przypadku nie należy mu się zwrot opłat za uczestnictwo
  8. Suki z cieczką mogą zostać przyjęte na wydarzenie za wyraźną zgodą organizatora/prowadzącego. Suki w cieczce na Salce obowiązują majtki 🙂 
  9. Uczestnik musi zapewnić psu nagrody, obrożę/szelki i smycz. W przypadku jeśli będą potrzebne dodatkowe akcesoria, uczestnik dostanie odpowiednią informację od organizatora/prowadzącego
  10. Uczestnik biorący udział jako obserwator i uczestnicy z psami podczas pracy innego psa są zobowiązani do stosowania się do poleceń prowadzącego/organizatora, kiedy na sali ćwiczy pies. Nie należy samowolnie podchodzić do psa, mówić do niego, głaskać czy zaczepiać
  11. Psia Salka nie ponosi odpowiedzialności za jakość prezentowanych i wykorzystywanych podczas wydarzenia materiałów oraz za prezentowane metody pracy
  12. Psia Salka zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do obowiązującego Regulaminu. Wszystkie zmiany będą wprowadzone na bieżąco do treści Regulaminu.